ورود به اکسپلور اینستاگرام – آموزش ورود به اکسپلور و جذب فالور واقعی اینستاگرام

روش های رفتن به اکسپلور اینستاگرام
رفتن به اکسپلور اینستاگرام برای افرادی که در این شبکه ی اجتماعی فعالیت دارند بسیار جذاب است، حتی کسانی که پیج تجاری ندارند
ورود به اکسپلور اینستاگرام باعث می شود که افراد زیادی پست و پیج شما را ببینند و این باعث می شود احتمال جذب این افراد بالا رود.
و این کار برای پیج های تجاری بسیار با اهمیت است، چون باعث افزایش بازدید و افزایش فروش می شود.
اکسپلور اینستاگرام چیست؟
اکسپلور اینستاگرام فضاییست که محتوا های مختلفی به کاربران نمایش می دهد، و این محتوا برای هر کس متفاوت است، مثلا کسی که فقط کلیپ های آموزشی نگاه می کند اکثر پست های اکسپلورش آموزشی هستند.
به صورت کلی می توان گفت که اینستا براساس پست هایی که شخص نگاه و لایک می کند احتمال می دهد که این پست ها برای شخص بیشتر جذابیت دارند. و ست های با این موضوع ورود به اکسپلور اینستاگرام شخص می کنند.

اینستاگرام کدام پست را در اکسپلور نمایش می دهد؟
تصمیم این کار با اینستاگرام است و این کار را توسط الگوریتم اینستاگرام برای رفتن به اکسپلور انجام می شود که موارد زیر را در نظر می گیرد:
- پست هایی که فالوور ها و فالویینگ های شما آنها را لایک کرده اند.
- محتوای مربوط با پیج هایی که قبلا فالو کرده اید.
- پست هایی که تعامل بالایی دارند.
- پست هایی که بیشتر نگاه می کنید.
مزایا رفتن به اکسپلور اینستاگرام
مهم ترین مزیتی که این کار دارد نمایش محتوا شما به بسیاری از کاربران است، و این خود چندین مزیت دارد:
- افزایش مشارکت و تعامل کاربران.
- افزایش فالوور، زیرا اگر محتوا جذاب باشد افراد زیادی پیج شما را فالو می کنند.
- افزایش تعامل در پست هایی که بعدا منتشر می کنید.
- بالا رفتن فروش پیج های فروشگاهی.
روش های ورود به اکسپلور اینستا
با این روش ها احتمال ورود به اکسپلور اینستاگرام افزایش پیدا می کند.
زمان انتشار پست
یکی از بهترین نکات اینستاگرامی که می شنوید این است که محتوای خود را در ساعات فعالیت کاربران خود منتشر کنید. این توصیه بسیار مهم و خوبی است، زیرا الگوریتم های اینستاگرام به موقع منتشر شدن محتوا را به عنوان یکی از فاکتورها جهت دیده شدن آن، در نظر می گیرد.
پس باید هر شخص بررسی کند که در چه تایمی از شبانه روز کاربرانش فعالیت بیشتری دارند و پست خود را در این ساعت منتشر کند.
نکته: پست هایی که در زمان کمتری بیشتر دیده شوند شانس بیشتری برای رفتن به اکسپلور دارند.
خوشبختانه فهمیدن اینکه فالوور های شما در چه ساعاتی از شبانه روز فعالیت بیشتری دارند، کار سختی نیست. اگر یک اکانت بیزینسی اینستاگرام دارید مراحل زیر را انجام دهید.
به بخش Audience در قسمت Insights بروید و ببینید فالوور های شما در چه ساعاتی از روز بیشتر فعال هستند.
انتشار محتوای کاربر پسند
برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام این که بهترین زمان انتشار محتوا را شناسایی کنید کافی نیست، بلکه باید مطمئن شوید محتوای جذاب و مفیدی را نیز به کاربر ارائه میکنید؟
در این صورت است که میتوانید بیشترین تعامل را داشته باشید و احتمال اینکه پست شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود بیشتر خواهد شد.
برای این کار به موضوع پستی که بیشترین تعامل را با کاربر داشته وجه کنید، با این کار میتوانید پستی که مورد پسند کاربرانتان است را پیشبینی کنید.
الگو برداری از سایر پست های موجود در اکسپلور
یک ترفند رفتن به اکسپلور بررسی سایر پست های موجود در اکسپلور اینستا است. با بررسی پست های مرتبط با موضوع پیج شما که در اکسپلور نمایش داده می شوند، می توانید دریابید الگوریتم اینستا برای رفتن به اکسپلور به چه نوع محتوایی توجه می کند.
نکته: اگر پستی را در اکسپلور مشاهده کردید که هیچ ربطی به موضوع و علایق شما ندارد، به احتمال زیاد علت نمایش آن، تعامل بسیار بالا بوده است.
استفاده از IGTV و Reel
این یک واقعیت است که ویدیو ها بیشترین مخاطب را در تمام شبکه های اجتماعی دارند. بنابراین جای تعجب نیست که اینستاگرام فرمت IGTV و Reel خود را ایجاد کرده و به شدت روی آن مانور می دهد.
استفاده از تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی
هنگام استفاده از تگ ها و هشتگ ها باید مطمئن شوید که از موارد مرتبط با موضوع محتوا استفاده می کنید، در غیر این صورت محتوای شما توسط الگوریتم اینستاگرام اسپم شناخته خواهد شد.
استفاده از برچسب ها و هشتگ ها میتواند به میزان قابل توجهی تعامل محتوای شما را افزایش دهد و در نتیجه شانس محتوا برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام، بیشتر خواهد شد.
استفاده از فراخوان جهت عمل (CTA)
همانطور که گفته شد راز رفتن به اکسپلور اینستاگرام، افزایش تعامل با کاربران است و یکی از بهترین روش های افزایش تعامل این است که مستقیما از طریق استفاده از فراخوان ها مخاطبان خود را تشویق کنید تا با پستهای شما تعامل برقرار کنند.
برای مثال سوالی در کپشن بپرسید تا فالور ها به شما پاسخ دهند و این کار میزان تعامل پیج شمارو بالا میبره.
یا از فالور ها بخواهید پست شما را استوری کنند و برای این کار جایزه در نظر بگیرید، این کار بسیار ساده اما کاربردی برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام است.
برای مشاوره و افزاش فالور میتوانید با آیدی یا شماره زیر در ارتباط باشید
09397328046
مطالب پیشنهادی
ریلز اینستاگرام چیست؟ (reels) + آموزش ریلز گذاشتن در اینستاگرام و فرق آن با پست
دانلود فالوور بگیر اینستاگرام + معرفی و آموزش استفاده از این نرم افزار
خرید فلوور واقعی اینستاگرام / رشد پیج اینستاگرام به کمک ما و روش ما
با وبروید همراه باشید…