آموزش رفتن به اکسپلور در اینستاگرام وجذب فالوور واقعی و رشد پیج

آموزش رفتن به اکسپلور در اینستاگرام
رفتن به اکسپلور اینستاگرام و دیده شدن پیج در اکسپلور اینستاگرام به هیچ وجه شانسی نیست، فقط کافیه راهشو یاد بگیری.
باید یاد بگیری اینستاگرام چه پست هایی رو وارد اکسپلور می کند؟
اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش هایی است که به دیده شدن پیج و جذب فالوور واقعی اینستاگرام کمک می کند.
محتوای در بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب میشود؟
در بحث آموزش رفتن به اکسپلور در اینستاگرام ابتدا باید به این نکته توجه کنیم که محتوای اکسپلور هر شخص چگونه انتخاب می شوند؟
این محتوا بر اساس پیج هایی است که بیشتر فالوو می کنید و پست هایی که لایک می کنید انتخاب می شوند.
به این چند نکته توجه کنید:
- محتوای نمایش داده شده بر اساس پستهایی است که کاربر قبلا با آنها تعامل داشته است.
- محتوای نمایش داده شده، پستهایی هستند که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام جذب آنها شدهاند و تعامل زیادی با آن داشته اند.
- همان طور که گفتیم محتوای نمایش داده شده در اکسپلور، پستهایی بر اساس محتوای صفحات فالو شده توسط کاربر است.
الگوریتم خاصی برای این موضوع وجود ندارد ولی به نظر می رسد رفتن به اکسپلور اینستاگرام به این صورت انجام می شود.
به گفتهی وبسایت Wired
نمایش پستهای مرتبط با فعالیت کاربر، نیازمند جمعآوری حجم عظیمی از محتواست. هرچه دادههای شما بیشتر باشد، راحتتر میتوانید الگوی مدنظرتان را طراحی کنید. هرچه کاربران بیشتری جذب کنید و دادهها و الگوهای بیشتری داشته باشید، بهتر و بیشتر میتوانید محتواها را ترکیب کرده و به افراد نشان دهید.

برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام به این چند نکته توجه کنید
مخاطبین خود را بشناسید
برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام به این چند سوال پاسخ دهید:
- مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟
- آنها به چه چیزهایی بیشتر علاقهمند هستند؟
- اکانت اینستاگرام آنها چگونه است و چه ویژگی هایی دارد؟
- چه کسانی را دنبال میکنند؟
به این نکته فکر کنید که بعد از رفتن به اکسپلور اینستاگرام پست هایتان برای چه کسانی باید نمایش داده شود، و آنها از پسج شما چه انتظاراتی دارند.
به مخاطب گوش دهید و به آن توجه کنید
در آموزش رفتن به اکسپلور در اینستاگرام اهمیت دادن به مخاطب هدف میتواند بین به اشتراک گذاشته شدن محتوا و دیده شدن آن یا نادیده گرفته شدن آن توسط مخاطب تفاوت ایجاد کند و این خود یکی از نکات اصلی این مبحث است.
برای اینکه محتوایتان متناسب با مخاطبتان باشد، لازم است بدانید کاربران با چه نوع محتوایی بیشتر تعامل دارند. اگر تاکنون اکانتهای مرتبط با صنعت خود و مخاطب هدفتان را دنبال کرده باشید، احتمالاً میدانید باید چه نوع محتوایی تولید کنید تا در بخش اکسپلور اینستاگرام دیده شوید.
به این سه نکته توجه کنید:
- به حس کلی بخش Explore instagram گوش دهید: تم کلی پستهایی که نمایش داده میشوند چه چیزی هستند؟ عامل زیباییشناختی آن محتوا ها چیست؟ چه موضوعاتی در رفتن به اکسپلور در اینستاگرام به شما کمک می کند؟
- قابلیتهای جستجوی اینستاگرام می تواند در رفتن به اکسپلور در اینستاگرام به شما کمک کند: با استفاده از این قابلیت میتوانید بدانید در منطقهی جغرافیایی شما چه محتوایی محبوب تر است. برای این کار میتوانید در جستجوی اینستاگرام بر روی تب Places کلیک کنید و تگ دقیقتری از موقعیت جغرافیایی خود بدهید و نوع محتواهایی که نمایش داده میشوند را یادداشت کنید.
- فالووینگها و فالوورهای خود را بررسی کنید: فالویینگها و فالوورهایتان چه محتواهایی را لایک کردهاند و چه محتوایی را بیشتر دوست داشته اند؟ روی آیکن قلب در نوار پایین اپلیکیشن کلیک کنید، سپس از بالای صفحه، فالویینگ را انتخاب کنید. به این ترتیب، میتوانید ببینید افرادی که دنبال میکنید با چه نوع محتوایی سروکار دارند.
برای تکمیل بحث مطلب زیر را بخوانید
ورود به اکسپلور اینستاگرام – آموزش ورود به اکسپلور و جذب فالور واقعی اینستاگرام
هشتک ها را بشناسید و از آن ها بهترین استفاده را کنید
هشتگها چاشنی شبکههای اجتماعی هستند. فرق نمیکند مردم از آنها استفاده میکنند یا نه، هشتک ها بسیار مهم هستند برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام.
هشتگها برای بازاریابان و فعالان مجازی اهمیت زیادی دارند. اولین کاری که برای دیده شدن محتوایتان میتوانید انجام دهید این است که از هشتگ استفاده کنید و محتوایتان را از گم شدن در میان انبوه محتوا نجات دهید و به آن هویت دهید.
هشتک ها به صورت شبانه روزی افرادی را که آنها را سرچ می کنند به سمت محتوا شما می کشاند و این کار برای رفتن به اکسپلور بسیار مهم است.
ولی باید هشتک گذاری را درست انجام دهید و هشتک ها مرتبط با موضوع باشد.

کاربران را به تعامل تشویق کنید و جایزه بدهید
از هر کاری که میتوانید برای افزایش تعامل کاربر با محتوایتان انجام دهید، دریغ نکنید تا مخاطبان هدفتان را به دست آورید. مثلا مسابقه بزارید و جایزه بدهید، سوال بپرسید و …
هرچه پست اینستاگرامتان لایک و کامنت بیشتری دریافت کند، شانس بیشتری دارد تا در صفحهی اکسپلور مخاطب هدفتان نمایش داده شود. زمانی که عکس یا ویدیویی را منتشر میکنید، به این فکر کنید که چگونه میتوانید فالوئرها یا کامنتهای بیشتری داشته باشید؟
برای خرید فالوور واقعی و لایک و ویو و کامنت از سه روش زیر استفاده کنید.
09397328046
نتیجهگیری
رفتن به اکسپلور اینستاگرام بسیار مهم است برای پیج های اینستاگرامی و بیش از هر تبلیغ دیگه ای برای چیج مفید است و می تواند فالوور واقعی جذب کند.
و این کار باید با شناخت مخاطبان و تولید محتوای خوب انجام شود و در این راه استفاده از هشتک هارا دست کم نگیرید.
با وبروید همراه باشید…
مطالب پیشنهادی
ریلز اینستاگرام چیست؟ (reels) + آموزش ریلز گذاشتن در اینستاگرام و فرق آن با پست
ورود به اکسپلور اینستاگرام – آموزش ورود به اکسپلور و جذب فالور واقعی اینستاگرام